Klacht: Functioneren ketel calenta

op 31 december 2018 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij installatie deed de ketel het niet, zodat iemand van Remeha langs moest komen om de ketel aan het werk te krijgen. Nu slaat de ketel steeds af met E36 code in rood. Het zou gaan om een kapotte warmtewisselaar, iets dat een fabricagefout zou zijn volgens mijn verwarmingsmonteur, die overigens slechte ervaringen heeft met deze ketels. Remeha wil wel het kapotte onderdeel gratis leveren, maar niet de installatiekosten betalen. Dit is vreemd, als er bij auto’s een terugroepactie is, betaalt de fabrikant toch het onderdeel en de reparatiekosten. Waarom doet Remeha dit niet?

Gewenste Oplossing:

Vergoeding reparatiekosten door Remeha

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorrebok