Klacht: Drukverlies

op 11 april 2017 over Remeha in de categorie CV Ketels

In januari 2017 heb ik een nieuwe ketel ivm verouderd (open) exemplaar die nog goed werkte maar onveilig was.
Nu heb ik sindsdien problemen met drukverlies. Het installatie bedrijf, Holland warmte, komt mij niet te gemoet en blijft beweren dat het probleem bij mij ligt. Aan lekkage aan de leidingen . Echter nergens in huis is lekkage.

als het is opgelost

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Remeha in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remeha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remeha

Heeft op 11 april 2017 om 12:56 geantwoord

Heeft op 13 april 2017 om 13:46 geantwoord

Holland warmte heeft de leidingen gecontroleerd en contact gehad met Remeha. Remeha legt vervolgens het probleem bij Holland warmte en Holland warmte kan het probleem niet oplossen. Dit wil zeggen dat het probleem blijft bestaan en het dus mijn probleem is. Ik ben niet tevreden met Holland warmte 2e klacht. Ik heb gebeld met Holland warmte zij hebben het gesprek verbroken om te spreken met de monteur en de monteur opdracht gegeven mijn huis te verlaten en het probleem te laten en mij niet meer gesproken. Het is absoluut geen vertoon van respect voor de klant en voel me absoluut niet serieus genomen. Dit geld ook voor Remeha.
Conclusie er is helemaal geen oplossing gekomen alleen dat iedereen zijn handen er van af trekt.

Bericht van Remeha

2 jaren geleden - Beste Yvonne, Wij hebben contact gehad met de monteur van Holland Warmte. Hij heeft de cv-ketel nagekeken met betrekking tot het probleem. Het is gebleken dat de lekkage niet veroorzaakt wordt door de cv-ketel, maar dat het probleem veroorzaakt wordt door het installatiewerk.Met vriendelijke groet, Remeha B.V. Team Customer Care

Reactie van de melder van de klacht Yvonne2

2 jaren geleden - Beste Remeha, u kan blijven beweren dat het niet bij u ligt. U vergeet echter in uw reactie te vermelden dat het installatie bedrijf alle leidingen nagekeken heeft en daar absoluut geen lekkage is. Er was voor plaatsing van deze Remeha tzerra ook geen lekkage, ook bij geen gebruik van de verwarming, zoals de afgelopen dagen met de warmte, blijft de druk weg vallen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne2