Klacht: Reliability Program

op 15 juli 2016 over Asus in de categorie Electronica - Computers

Ik heb Asus VX N552 laptop gekocht eind Mei 2016 à €1050,- en heb die geregistreerd bij Asus.com op de website. Zij hebben momenteel een actie ‘asus reliability’ waarbij ze het aankoopbedrag teruggeven indien je product gerepareerd moet worden binnen 1 jaar.
Mijn laptop zijn toetsenbord is stuk gegaan na enkele weken gebruik maar ik heb de laptop NIET geregistreerd voor de actie omdat op de site https://asuspromotions.com/nl/nl/reliability waarnaar ik werd doorgelinkt duidelijk vermeld staat dat de actie van 16 Maart 2015 tot en met 31 Maart 2016 loopt. Mijn aankoopdatum viel ruim een maand buiten de actieperiode.
Nu blijkt dat de actieperiode is verlengt tot September 2016. Als ik Asus hierover spreek en ze er op wijs dat op de website NOG ALTIJD de verkeerde datum staat word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik vind dat mijn registratie bij Asus met de originele bon bewijs dat mijn laptop binnen de nieuwe periode van de actie valt en wens me dan ook alsnog in te schrijven om mijn aankoopbedrag terug te krijgen.
Asus, wiens producten ik al jaren gebruik laat me hier toch een beetje in de steek.

Indien mijn laptop alsnog word geregistreerd binnen het reliability program en ik het derhalve het aankoopbedrag terug kan krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Asus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Asus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Mommers