Klacht: Reklame (plastic)

op 21 november 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Beste HrMevr, Week 47 geen reclame ontvangen met inhoud van Lidl, Aldi, Blokker e.d. Graag a.u.b. bezorgen.!

A.u.b. deze reclame bezorgen omdat ik dit prefereer boven digitaal lezen.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 22 november 2019 om 08:59 geantwoord

Beste Henk Riemens,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het Spotta pakket deze week niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HRKS33311