Klacht: Rekeningnummer

op 01 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds dat ik lid ben gaat het al fout met mijn afschriften. Ik ben nu al voor de zoveelste keer langs geweest om mijn rekeningnummer goed door te geven en nog gaat mijn geld niet van me rekening af waardoor mijn pasje blokkeert.

Gewenste Oplossing:

Ik heb me voor een jaar ingeschreven. Maar zou me graag uit willen schrijven nu en dan voorlopig met onze familiepas gaan sporten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 augustus 2016 om 07:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Summer,

Bedankt voor je bericht.

De club heeft jouw rekeningnummer goed gezet per 11-7-2016. Rond 10-8-2016 wordt de contributie voor de maand augustus afgeschreven.

Ik heb jouw lidmaatschap opgezegd per 1-4-2017. Tot die datum kan je nog sporten.

Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit.

Alle klachten die gemeld zijn door Summerveenstra