Klacht: Rekening veel te hoog

MarianneHeijx op 10 september 2021 over Devries-riooldienst.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van te voren wordt ‘netjes’ de verwachte specificatie getoond. Achteraf blijkt echter dat ze een absurd hoge meerprijs vragen per meter (10 keer het billijke tarief, bleek achteraf). Hierdoor had ik voor drie kwartier werk een rekening van ruim 800 euro!! En dat terwijl ik met het laten zien van de tarieven op 200 à 300 euro uit kwam. Door te betalen heb ik echter de overeenkomst bekrachtigd en kan ik fluiten naar mijn geld. Een dure les.

Gewenste Oplossing:

Teruggave van 600 euro van de rekening. Daarmee zit ik dan nog steeds ruim boven het normale tarief wat hooguit op 125 euro zou mogen liggen. Dit is echter waarvoor ik dacht te tekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Devries-riooldienst.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Devries-riooldienst.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarianneHeijx