Klacht: rekening van de kinderen

op 03 september 2018 over ING in de categorie Banken

Ik heb duidelijk aan gegeven dat ik het niet fijn vond dat na d scheiding de rekeningen van de kinderen aan de rekening van hun vader waren gekoppeld. En waar ik bang voor was is gebeurd. Hij heeft de rekeningen van de kinderen leeg gehaald. Waarom hebben ze mij niet geadviseerd om het eraf te halen en een andere rekening te openen? Daarbij open ik nieuwe rekeningen op uw kantoor en geef aan dat hun vader daar niet van op de hoogte gesteld moet worden, sturen ze als nog de papieren naar hem ! Ik heb begrepen dat de kinderen het via een advocaat kunnen verhalen, ik heb daar niet de financiële middelen voor. Ik vind dat jullie dit zouden moeten oplossen.

vr gr Brenda

Als mijn kinderen hun geld terug hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Brenda, Wat een vervelende situatie voor je! Wanneer de vader van de kinderen het ouderlijk gezag heeft en bij ons is aangemeld als wettelijk vertegenwoordiger, dan is hij bevoegd om handelingen te verrichten op en voor de rekeningen van de kinderen. Hoe vervelend ook. Wanneer de vader niet het ouderlijk gezag heeft, maar wel als wettelijk vertegenwoordiger bij ons vermeld staat, dan kan dit aangepast worden aan de hand van een uittreksel uit het Gezagsregister. Hopend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Groet, Janneke ING|Webcare

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 september 2018 om 14:39 geantwoord

Dag Brenda,

Ik hoop dat je met de reactie van mijn collega Janneke antwoord hebt ontvangen op jouw vraag. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen via: https:www.ing.nlparticulierklantenserviceindex.html.

Bij deze sluit ik de klacht via dit kanaal.

Groeten,
Sabrina
ING Webcare

Heeft op 10 september 2018 om 06:48 geantwoord

Dit is geen oplossing deze informatie wist ik al. Tevens wordt er niets gedaan met de feed-back
gr brenda

Alle klachten die gemeld zijn door b.hovius