Klacht: Rekening simnr 72950999 tel 31622498932

op 17 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voorgaande rekeningen brdragen zoals afgesproken ca Euro 10,– . De reknening vna 1-9-2017tot 30-9-2017 is ineens geworden Euro 40,–. Dit is niet juist . Het contract doort tot 26-11-2017.
Gaarne mwt spoed corrigeren !!!! en terugboeken.

Aangezien ik al mijn verbindingen bij 1 provider wil hebben heb ik per 26-112017 en contract afgesloten met Telfort .
Ik verzoek U per die datum het Youfone contract te beeindigen. Gaarne Uw bevestiging tegemoet ziende A.T.Kuhlmann tel.0557851366.email:kitchenoloog@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Zie hierboven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 19 september 2017 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 september 2017 om 14:14 geantwoord

Ik ben m.i.niet buiten de bundel gegaan. Bij jullie zit m.i. een administratieve fout. Ik heb het bedrag van de Bankrekening ad € 40 terug laten storten. Stuur me svp een goede rekening van ca € 10,--deze wordt direct overgemaakt. m.vr groeten A.T.Kuhlmann

Alle klachten die gemeld zijn door kitchenoloog@gmail.com