Klacht: Rekening ruim euro voor belkosten naar 0900 nummer.

op 05 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een rekening ontvangen van over de 300 euro voor het bellen naar het nummer Heb g 09067290019 gecheckt wat voor nummer dit is op het internet staat het volmet klachten over dit nummer en over toren hoge rekeningen die mensen buiten hun weten om krijgen, Ik ben een net afgestudeerde student van 21 jaar, En mijn telefoon is gebokkeerd voor 0900 nummers etc. Al sinds mijn 12de jaar toen ik voor het eerst een telefoon kreeg vnn mijn ouders. Vodafone heeft mij gebeld ik zat toen in de auto en was verbaasd en reageerde van oh oke, thuis gekomen heb ik het gelijk met mijn moeder na zitten kijken en terug gebeld dat dit niet door mij is gebeurd. We konden pas een klacht indienen als de rekening er zou zijn. Dat hebben we gelijk gedaan, ze geven toe dat dit niet binnen mijn belgedrag past, ze mij daarom hebben gebed toen, maar ik moet het wel betalen omdat het via mijn simkaart is getelefoneerd. Bij navraag bij andere providers die konden mijn vertellen dat dit wel degelijk buiten mij om kan zijngebeurd, een sms of mailtje geopend waardoor andere bij mijn telefoon gegevens kunnen en dan zo via mijn simkaart kunnen bellen. Daarbij weet ik ook zeker dat het niet kan omdat ik die dag op mijn werk was, en ookin de avond kan ik dit niet gedaan hebben omdat ik toen thuis was met mijn ouders en familie omdat ik die dag mijn verjaardag vierde. Ikheb gevraagd hoe de andere providers dit oplostte en die zeiden mij dat ze het bedrag daan kwijtschelden, Maar Vodafone zegt dat ze er niets mee kunnen. Ik heb ondertussen geen werk meer en dit is niet door mij gedaan, daarbij ikkan deze kosten niet betalen ook. Maar ik ben niet van plan te betalen voor kosten die ik niet heb gemaakt. Ze zien dat dit niet mijn normale belgedrag is maar ik mag er wel voor betalen, das toch wel erg krom. En dat wat KPN TELE-2 etc mij hierover konden vertellen zij dus niet zouden kunnen weten. Daarbij heeft een kennis onlangs hetzelfde mee gemaakt bij KPN en het probleem werd daar gelijk opgelost en de rekening werd aangepast. Er werd tegen haar gezegd,mevrouw dat komt echt heel vaak voor. 09067290019 is een nummer wat zelf mensen belt of bericht stuurt.Alsje opneemt ofjeopent het bericht gaan ze je dus bellen, met alle gevolgen van dien. Bij Radar en Kassa is dit probleem ook behandeld. Het internet staat vol met klachten over dit nummer doorgedupeerde, lijkt mij sterk dat Vodafone hiervan niet op de hoogte is.

Ik ben pas tevreden als Vodafone die zegt dat ze idd zien dat dit niet mijn normale belgedrag is . Gewoon deze kosten mijzal kwijt schelden,zoals ook andere providers dit doen. Ik ben namelijk niet degene die heeft gebeld maar gedupeerd door oplichting en criminele praktijken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChristiaanTom