Klacht: Rekening klopt niet.

op 25 mei 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een abonnement voor 10.- in de maand en hiervoor krijg ik 100min/sms en 1500mb internet. Ik heb een data limiet op mijn telefoon ingesteld en in mijn iphone kan ik ook precies het verbruik per app zien, hier heb ik ook veel uit staan zoals updaten, safari en andere apps die veel gebruiken. Ik ben deze maand dan ook zeker onder de 1,5 gb gebleven, dat is bijgehouden. Toch is er een rekening binnengekomen van 131 euro. Deze is gebaseerd op internet gebruik, die helemaal niet gebruikt is. En voor het verwisselen van een simkaart in mijn telefoon omdat er dan blijkbaar een smsje naar het buitenland gaat, wat bij geen enkele andere provider zo is.

Nu is er telefonisch contact gehad met youfone en zij vertellen dat het klopt en zij niks kunnen betekenen, ook wordt er geweigerd om door te verbinden naar een leidinggevende. Het enige wat er aan de telefoon verteld wordt is dat ze niet kan helpen. Blijkbaar wordt bij ieder contact met internet de mb’s flink naar boven afgerond. Dat meer dan het dubbele van het gebruik in mijn iPhone daardoor bij youfone is binnengekomen vond de vrouw niet apart. Ook wordt er blijkbaar al vanaf de 2e dag vanaf dat het abonnement/ de maand in is gegaan, MB’s afgeschreven buiten de bundel.

Indien het bedrag teruggestort wordt op mijn rekening.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 26 mei 2016 om 16:58 geantwoord