Klacht: Rekening is niet op goede adres aangekomen.

op 04 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu krijg ik een rekening van € 58,79 i.p.v. € 35,85 daar ik zelf 3 sept naar Bonprix heeft gebeld waar mijn rek blijft ,waarop lk als antwoord krijg dat de rek.al verstuurd was ,maar helaas heb ik niets ontvangen.Ik ben al jaren klant bij jullie heb dit nog nooit meegemaakt ik betaal altijdper acceptgiro ,ik ben pas verhuisd kan daar mee te maken hebben maar ik heb echt niets gehad,hoop dat u het begrijpt ,ik maak nu € 35.85 aan u over.Hoop dat het een misverstand is.Hartelijke groeten Mevr C v Kosteniuk ben te vreden

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vreden als de rek. Van € 35.85 geaccepteerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 september 2018 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Kooten, u hebt een vraag over aangerekende aanmaningskosten. Deze werden in rekening gebracht vanwege een overschrijding van de betalingstermijn. Omdat het de eerste keer betreft hebben wij uitzonderlijk de kosten voor u afgeboekt. Wij ontvingen nog geen volledige betaling, het resterende openstaande saldo bedraagt € 4,94. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie van Kooten