Klacht: Rekening

op 31 mei 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de pillen na twee dagen al terug gestuurd in de witte enveloppe .
Nog steeds krijg ik rekeningen en ze zeggen niets te hebben ontvangen.
Ik kan zeggen en mailen wat ik wil maar ze doen er gewoon niks mee.
Vandaar deze klacht . Ik vertrouw ze gewoon niet .

MVG henny eikema

Gewenste Oplossing:

Dat ze rekening kwijtschelden , want alles ie terug gestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 31 mei 2016 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Henny,

Spijtig dat de webwinkel uw retour tot op heden niet heeft verwerkt bij ons.

Na ontvangst van uw bericht heb ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u opgenomen. In ons gesprek heb ik uitgelegd dat wij factureren in opdracht van webwinkels. De webwinkel is dan ook degene die de retour bij ons dient te verwerken voordat de factuur afgesloten wordt.

Op het moment dat een klant retourneert zonder Track and Trace code, kunnen wij niet aan de webwinkel aantonen dat de klant heeft getourneerd.

Daarom is het goed dat u nogmaals contact gaat opnemen met Detoxformule hierover.

Bedankt voor het prettige gesprek en ik wens u een fijne dag.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Aadje1965