Klacht: Rekenen Buiten Bundel MB

op 01 augustus 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb totaal 1GB (1000MB) Data bij simpel, Hij rekent 343.49 MB buiten de bundel. Maar ik heb totaal maar 1162.17 MB Verbruikt. Dus er wordt 181.32 MB te veel gerekend

Om die 343.49 Willen ze €48,52 in rekening brengen, Maar ik heb 162.17 MB teveel verbruikt.

162.17 MB = ongeveer 24 euro

Dus ik betaal te veel, Omdat hun niet goed kunnen berekenen.

Dat de 48,52 euro wordt veranderd naar 24 euro

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 augustus 2016 om 14:16 geantwoord

Beste heer Gerritsen,

Ik kan me voorstellen dat u het verwarrend vindt dat u niet uw volledige tegoed terugziet.

Uw abonnement is nu gestart op 06-07-2016. In de eerste maand van uw contract worden het aantal belminuten, sms'jes en data naar verhouding berekend.

Voorbeeld: Stel dat uw contract bij Simpel ingaat op de 15de van de maand, en u hebt een bundel gekozen van 200 minuten en 500 MB mobiel internet. Dan krijgt u in de eerste maand van uw abonnement 100 belminuten en 250 MB mobiel internet, omdat u op de helft van de maand bent aangesloten. Op de 1ste dag van de volgende kalendermaand gaat uw volledige bundel in.

Op uw tweede factuur worden de abonnementskosten van de eerste factuur, die u volledig vooruit heeft betaald, eveneens naar verhouding verrekend.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

Casper

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door AMAGerritsen