Klacht: Rek naar incasso

op 23 mei 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Vandaag ben ik er achter gekomen dat hm mijn rek begin april naar hun incasso heeft gedaan, hier ben ik zelf achter gekomen doordat ik wat wilde bestellen maar online dit niet ging. Dus ik ging ze bellen. Nou had ik mijn rek te laat betaald en logisch dat ze het weg doen, alleen jammer dat ze mij dit niet hebben laten weten. Dat is gevoelsmatig omdat je dan een brief van de incasso kan verwachten. Dus ik bel het incassobureau en vraag naar mijn vordering waarop de telefoniste eerst zei dat ze niets kon vinden en binnen dezelfde tijd zegt ze wel wat zag maar door een computer storing mijn dossier niet in kon kijken en dat volgende week terug moet bellen. Dus ik bel terug naar hm en leg dit uit en vraag of iemand naar de incasso kan contacten om uitleg te vragen. Maar dat kan allemaal niet bij hm omdat het weg is en zij geen contact meer met hun hebben…..Hoe vreemd is dit, ik dacht dat het incassobureau een klant van hm is en ik ben een klant van hm, voor je klant tevredenheid probeer je er wat voor te regelen toch? Ik kan niet voorstellen dat hm een waardeloze incassobureau heeft waar ze zaken mee doen. Al met al ik ben nog steeds niet goed geholpen door allebei niet en vreest het ergste. Ik vind het raar dat de incassobureau nog steeds geen brief heeft gestuurd en dat ik daar zelf achteraan moet bellen. Of ik graag de administratie kosten even gratis voor hun betaal ze hebben niets daarvoor gedaan. En dat zo’n groot bedrijf HM met hun werken.

Ik heb dus gehoord dat 11 april heeft HM het naar incasso gedaan en ik heb betaald op 5 april. Dus hm heeft optijd het geld ontvangen. Iemand heeft daar niet goed opgelet. Ik wil dan ook zeker geen incasso kosten en rente betalen. Mijn rek bij hm staat op 0 euro en dar wil ik zo houden. HM moet dit terug draaien

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 31 mei 2016 om 19:42 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden voor het ongemak. Na veel uitzoekwerk bleek dat het account, al voordat de betaling voltooid was, doorgestuurd is naar het incassobureau. Verder is er geen probleem en kan de klant de betaling verder voldoen via het incassobureau. Wij hebben de klant hierover geïnformeerd. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot betalingen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisarenzo