Klacht: Reizen met honden

op 01 juli 2019 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

We zijn de 25 juni vanaf kos naar eindhoven gevlogen met onze hondjes. Helaas kwamen ze oververhit uit het vliegtuig, onze oudste hond moody heeft een longontsteking hierdoor opgelopen en we zijn meteen naar een dierenarts moeten gaan. Ze moet 10 dagen aan de antibiotica . Ik ben ontzettend boos dat dit kan gebeuren, we betalen voor de hondjes en willen dan ook dat ze net zoals wij veilig en gezond weer terug komen. Ze droppen de hondjes gewoon ergens totdat ze ingeladen worden op kos, wij hebben totaal geen zicht meer op ze. Waarom kunnen de regels die overal gelden niet nageleefd worden? Wij reizen altijd met honden maar dit vind ik niet meer acceptabel, ik hoop dat hier eens veel meer aandacht aan besteed mag worden . Onze hondjes hadden ook dood kunnen zijn. De boxen waren helemaal nat vanbinnen net zoals de hondjes. Mvg mw M.Gorski

Ik zou tevreden zijn als er meer toezicht komt wat betreft meereizende dieren. Wachtruimte waar we ze totdat ze ingeladen worden bij ons kunnen hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gorvaes