Klacht: reisverbod

op 25 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik òp 24-09-2017 samen met mijn vriend een reisverbod gekregen op het traject arnhem winterwijk
alleen nu is het probleem dat mijn oude reisverbod afliep in augustus 2017 en ik daarna geen controle meer heb gehad en geen controle heb gezien ik ben gisteren voor het eerst na de reisverbod gecontroleerd dus nu vind ik het een beetje raar dat je van de ene reisverbod in de ander reisverbod kan vallen zonder dat je opnieuw begint want de reisverbod die in augustus 2017 afliep die kregen wij voor de boetes die nu in jullie systeem staan dus is deze reisverbod onterecht gegeven en ga hier niet mee akkoord want nu heb ik een reisverbod gekregen die in augustus afliep voor niks want de boetes zijn blijven staan waardoor ik nu gisteren weer een kreeg terwijl wij na de reisverbod geeen boetes meer hebben gehad ook geen waarschuwingen gelijk weer een reisverbod

Gewenste Oplossing:

als het reisverbod nietig word verklaard de boete wil ik wel betalen die is teriecht uitgeschreven maar het reisverbod ga ik niet meer akkoord

Jm van Wessel
kta van den Berg
Bereikbaar op: 0631236635

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 25 september 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jelle van Wessel,

Wat jammer om te horen dat je weer een reisverbod hebt gekregen. Als je het hier niet mee eens bent, kun je bezwaar aantekenen via: http://bit.ly/2xzT4li.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jelle van Wessel