Klacht: Reistijden en storingen

Eric12345 op 14 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga 1x in de week met de trein naar school vanuit Vierlingsbeek naar Barneveld centrum in de spits.
En iedere keer moet ik maar een trein eerder pakken als nodig omdat ik er gewoon van uit moet gaan dat deze trein of niet rijd of vertraging heeft of wat dan ook, vind dit erg onnodig.
Of hier wat aan tedoen is weet ik niet.

Dan heb ik ook nog dat ik naar rijles moet vanuit Vierlingsbeek naar Nijmegen. En omdat er of een trein niet rijd of er is een storing (alweer) mis ik mijn rijles en omdat ik dat op korte termijn af moet zeggen worden mijn uren gewoon geschreven en dienen betaald te worden. Ik hoop dat ik dit terug kan krijgen van jullie!

Ik ben tevreden als de treinen niet meer overvol zitten en er ook op tijden gereden word zoals gezecht is ipv onnodige vertragingen of wat dan ook.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 oktober 2017 om 12:16 geantwoord

Beste Eric12345,

Niet leuk om te lezen dat de trein vaak vol zit of vertraging heeft. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en uitgezocht worden. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt door vertraging of volle treinen. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Je vraagt tevens om compensatie. Meer informatie hierover vind je op onze website https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door