Klacht: Reistas mutsy

op 18 augustus 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Ik kocht mij de wandelwagen mutsy igo, waar ik slechts 5 dagen op moest wachten. Maar in plaats van dat de verzorgingstas werd meegeleverd werd de voetenzak meegeleverd, dit was op zich geen probleem want de verzorgingstas ging mij onmiddellijk per post worden toegestuurd en ging deze binnen de 2 werkdagen hebben. Nu 14 dagen verder nog geen verzorgingstas, is zogezegd al 2x per post opgestuurd en 2x verloren gegaan. Sorry maar ik geloof niet in sinterklaas! Alles is betaald en toch houden ze mij deze achter! Als ik bel naar de klantendienst krijg ik steeds hetzelfde te horen “wij kijken het voor u na en bellen u terug”, maar er word helemaal niets gedaan! Hier laat ik het niet bij!

Als ik vandaag nog de verzorgingstas mag ontvangen zoals laatst beloofd is!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 19 augustus 2016 om 16:15 geantwoord

Gebeld met mevrouw, reistas is 17/8 verstuurd naar de klant en word 18/8 of 19/8 via B-post bij klant aangeboden.Onze excuses aangeboden voor de overlast. Afgesproken met mevrouw dat we nog een leuke beer opsturen week 34 in verband met de lange tijdsduur en overlast. Mevrouw gaat hiermee accoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Joliendwolf