Klacht: reisleidster

op 10 juni 2018 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 31 mei 2018 heb ik gevlogen met corendon.
naar samos CND 217.Toen ik bij hotel aan kwam bleek dat ik mijn
Ereader had laten liggen in vliegtuig.Heb direct hostes Ida Verweij gebeld.
Zij zou mailen en langs vluchthaen gaan.Op maandag ben ik zelf maar eens langs luchthaven gegaan.En tot mijn verbazing lag hij daar in een doos op een kantoor,In de middag ziet ida mij bij ons hotel en zegt oh ja toen ik je zag aankomen dacht ik je ereader.Nou zei ik daar ben ik zelf achter aan gegaan.en ik heb het gevonden.Niks geen excuus van Ida.Ik vindt dit slordig daar is ze toch voor niet alleen om excursies te boeken.En bij vertrek wist zij zich ging houding te geven.

Gewenste Oplossing:

oplossing weet ik niet maar deze dame is druk met andere zaken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bart1995