Klacht: Reisleiding

op 25 mei 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst in Faro geen reisleiding in de aankomsthal ,wat later gevonden op de parkeerplaats. Zondagavond nog geen informatie over de vertrektijd op maandag receptie van het hotel heeft moeten bellen voor de gegevens .Ook in de vertrekhal was niemand van sunweb aanwezig Dit is voor de eerste keer in de 8 maal dat wij dit meemaken,Hoop wel dat dit de laatste maal is

Als nooit meer gebeurt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

SunWeb

Heeft op 27 mei 2016 om 10:38 geantwoord

Goedemorgen meneer Van der Ree,

Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Wat jammer om te horen dat u na 7 positieve ervaringen, nu minder positief bent. Van onze reisleiding begrijpen wij inderdaad dat zij in verband met werkzaamheden op de luchthaven nu op het parkeerterrein staan. Sunweb probeert gasten hierover voorafgaand aan de reis te informeren. Het is spijtig dat ons dit bij u niet gelukt is.

Daarnaast geeft u aan dat de tijden voor de transfer terug niet op tijd bekend waren en er ook geen reisleider aanwezig was op de luchthaven bij uw vertrek. Dat bevreemd ons. Wij hebben dan ook de teamleader in Albufeira hiervan op de hoogte gebracht en deze zal hier nog achteraan gaan.

Wij gaan er vanuit dat een situatie als deze zich niet meer voor zal doen en hopen dat u onze welgemeende excuses wilt aanvaarden.

Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door 2749208