Klacht: Reiskosten niet vergoed…

op 29 april 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Wij hadden 2 social deal bonnen gekocht voor 2 x 1 overnachting in een bed and breakfast in Gent België.

We hadden telefonisch een reservering geplaatst. Wij gingen ervan uit dat alles goed zou gaan. We zouden dit weekend gaan.

Met de trein € 50,20 per persoon.

Echter stonden we voor een dichte deur in Gent. We hadden de eigenaresse van de B&B gebeld.
Als social deal ons hadden laten weten dat de hele deal was afgeblazen waren wij nooit met de trein naar Gent gegaan. We hebben begrepen van de eigenaresse van de b&b dat Social deal door zou geven dat de deal geannuleerd is, en toch blijven er steeds mensen bij haar langskomen die van niets weten. Hoe komt het dat we niet van de annulering op de hoogte zijn gesteld, en hoe komt het dat ons geld niet direct teruggestort is?

Behalve een bedorven weekend meer dan 100 euro reiskosten, allemaal zeer makkelijk te voorkomen geweest als jullie ons netjes op de hoogte hadden gesteld.

Social deal heeft ons een compensatie gegeven van € 7,50 dit vonden wij echt niet acceptabel.

Als social deal onze reiskosten volledig zou vergoeden. De reiskosten van 2 x weekendretour € 50,20 = € 100,40.

Als ze ons tijdig een mail hadden gestuurd dat de hele deal zou zijn geannuleerd waren wij nooit met de trein naar Gent gegaan.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marco.linschoten