Klacht: Reisadvies uit laten vallen terwijl deze wel mogelijk is

op 12 augustus 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus van 10:44 vanaf de grote wielen in Rosmalen reed niet gaf de app aan, dus ik loop later aan voor een andere bus die er langer over doet waardoor ik te laat op mijn werk kom. Zie ik de bus die niet zou rijden alsnog aan mijn neus voorbij rijden.

Gewenste Oplossing:

Niet snel, blijft ene moeilijke App om mee om te gaan. Onduidelijk en onoverzichtelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Glenn, bedankt voor je bericht. Wij tonen openbaar vervoer reisinformatie afkomstig van de vervoerders en rijden zelf geen bussen. Mogelijk dat de vertraging of versperring tijdig weer was opgeheven waardoor de bus alsnog nog de normale route kon rijden. Hierin zijn wij afhankelijk van wat wij van de OV bedrijven ontvangen.

Groeten, Marco.

Alle klachten die gemeld zijn door Chefkeglenn