Klacht: Reis marrakes

op 10 juni 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Reis geboekt op2-02-2018 naar marrakes van Groupon voor 4 perz.vertr op maandag 28 mei t m vrijdag 1 juni .via Schiphol exstra100 euro betaald. dat werd geen Adam Schiphol, maar Eindhoven .geen 100 euro terug,maar we werden van het vliegveld gehaald en gebracht. Toen werd het vertrek. I.p.v. maandag 28 mei zondag27 mei waar ik heel boos over was. dacht ik dat ik er was,ging het hotel niet door,wilde ze ons ergens anders in stoppen,waar wij het niet mee eens waren. dan maar weer bijbetaald..ik had in dat weekend 2 huisjes met 16 perz gehuurd 50 jaar getrouwd met kinder en Kl kinderenen acht er Kl kind. dat werd een heeeeeeeel kort weekend.ik hoop dat ik hier van uw nog een reactie krijg.

Helaas zijn wij erg teleur gesteld ik verwacht vanuw een tegen aanbod

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Beste Ria, Ik ben benieuwd of bovenstaande klacht inmiddels opgelost is. Kunt u mij uw contactgegevens/06 mailen naar [email protected] Wellicht kunnen wij u alsnog helpen bij Groeten van MAX. Groet Myrthe (redactie)

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ria 49