Klacht: Registreren klantenpas

op 09 augustus 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het registreren lukt niet .Ik hen een gewoon Gmail account en telkens geeft hij aan dat dit account niet overeenkomt .Of dat dit account al bestaat of dat beide niet overeen komen .Allerlei problemen terwijl mijn Gmail adres oke is.Klantenservice gebeld en ik moet nu allerlei acties gaan doen op een computer die ik niet heb Hoezo klantvriendelijke pas??????Het is onmogelijk ermee te werken voor de klant.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon met mijn Gmail adres mij kan registreren en niet allerlei acties eerst zelf moet ondernemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harmkeverkuijlen@gmail.com