Klacht: Beskaglegging

op 17 januari 2018 over Regionale Belasting Groep in de categorie Belastingdiensten

Geachte heer
Hierbij wil ik een klacht indienen tegen regionale bel groep.

Sinds 2011 is mijn partner ziek. Een kant verlamd en is rolstoel afhankelijk. Zijn inkomen is weggevallen
Ik werkt dus 1 inkomen

Regionale bel groep dat is heeft geen rekening gehouden met mijn maandelijkse vaste lasten en ook geen rekening gehouden met beslagvrijevoet.
regionale bel groep heeft nu al mijn salaris in beslag gelegd. Hoe moet ik mijn schulden betalen
Hoe moet leven en geb invalide man die moet ook eten.

Herhaaldelijk heb regionale bel groep verzocht voor schelding naar nooit een reactie ontvangen van hun!
Ook heb ik gevraagd om 50€ per maand te gaan betalen ook geen reactie!

Nu zal mijn blijven opstapelen
Dan zal mijn partner en ik zelfmoord plegen. zo jan ik niet leven met stress depressief. Burn out hoge bloed druk enz.

Dit is onmenselijk! Regionale bel. Groep behandel mensen als honden. Ze reageren nooit op ons brief

Alvast bedankt

Ik zou zeer tevreden zijn als ik een betalingsregeling zou krijgen. Dan heb ik meer ruimte om andere schulden te betalen
Deze maand moet ik met 0 salaris keven

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regionale Belasting Groep

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regionale Belasting Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door