Klacht: Voor dik 2600 euro opgelicht

Sjonnie Koot op 10 november 2021 over Regioloodgieter24 in de categorie Installatiebedrijven

Op 8 november gebeld dat mijn wc was verstopt .De loodgieter zei dat ze binnen een uur bij ons zouden zijn .Om kwart over 10 s avonds waren er 2 man die ons zouden verlossen van de verstopping. Na diversen handelingen is de verstopping verholpen althans dat zeiden ze. Onder het huis waar de riool ligt moet een deel worden vervangen , maar dat moest wel de volgende dag. oke het is niet anders het was al kwart voor 12 dus het is mogelijk . ( goed vertrouwen ). We moesten wel alles in 1 keer betalen oke het moet konden niet alles in 1 x pinnen dus wachten we effe tot na 12 uur Alles betaald netjes en de heren gingen weer weg . 9 november geen loodgieter meer gezien en zit nu echt in de problemen . Na een paar x te hebben gebeld met hun krijg je ze niet meer te pakken .
Kan dus fluiten naar me geld en krijg ze ook niet meer te pakken. Weet ook geen oplossing meer.
het telefoon nr van deze firma is 088-1777300

Me geld terug of een deel en dat deze mensen stoppen met deze praktijken

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regioloodgieter24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjonnie Koot