Klacht: hypotheekaanvraag

op 21 november 2014 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

we zijn al 6 maanden bezig met een hypotheekaanvraag, bij de regiobank ,en elke week moeten er weer nieuwe documenten aangeleverd worden dan gaan daar 5 dagen overheen,daarna weer ander document, zo houden ze ons al 6 maanden aan de lijn. we moeten dit voor 10 december rond krijgen , anders verloopt alles en moeten we weer opnieuw alles insturen. regiobank zaamslag is de tussenpersoon ,en we bellen ook wel met utrecht.

we zijn tevreden als de hypotheekaanvraag rond is voor 3 december ivm notaris.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regiobank

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Regiobank over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:46 geantwoord

Beste klacht melder. Wij zijn sindskort actief op Klacht.nl, daarom hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt. Omdat de klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op 'opgelost'. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden, zodat wij deze alsnog kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, RegioBank Klachtendesk

Alle klachten die gemeld zijn door charel verhelst