Klacht: refund boeking vlucht na annulering vlucht easyjet

op 10 oktober 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 september zouden wij naar Geneve vliegen. De vlucht bleek geannuleerd wegens staking van de piloten. Een medewerken van easyjet vertelde ons dat wij een andere vlucht konden nemen en deze konden declareren bij easyjet. Dit hebben wij gedaan. Na de vlucht hebben wij meteen easyjet geprobeerd te contacten. Maar easyjet geeft gewoon geen reactie. Zowel via mail als telefoon zijn zij niet te bereiken.
Wij willen heel graag ons geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als easyjet ons de kosten van de nieuw geboekte vlucht terug betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moniekkamphuis