Klacht: Ref. nr. 27847461-1492601990 – antwoord op mijn vraag/melding van 3 mei j.l.

op 14 mei 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik wil graag antwoord op mijn mail van 3 mei j.l. U heeft mij geantwoord dat ik deze mail door moet sturen naar een andere pagina maar dat is niet gelukt en ondanks herhaalde verzoeken heb ik nog steeds geen reactie.

als mijn klacht serieus genomen wordt en niet genegeerd zoals nu het geval is! Een uur heen en weer sjouwen met een koffer op vliegveld Arlanda Stokcholm omdat hij NIET doorgecheckt was en een latere vlucht moeten nemen is geen pretje en daar mag wel e.e.a. tegenover staan!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 14:03 geantwoord

Dag Margriet,

Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor het laattijdig reageren op uw bericht. We hebben uw dossier bekeken. We hebben vernomen dat er ter compensatie voor het veroorzaakte ongemak reeds een voucher naar u verstuurd werd. Nogmaals onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Margriet Sigtermans-Merkx