Klacht: ref 001374001158

op 15 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 17 september 2018 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sonja, na je account geraadpleegd te hebben, zie ik dat er 1 artikel retour is verwerkt. Het andere artikel, is volgens onze informatie, in jouw bezit. Er is daarom een mail naar je toegestuurd met het formulier 'verloren retour'. Kan je deze ingevuld aan ons retourneren? Jouw dossier wordt dan aangepast. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door schockaertsonja@gmail.com