Klacht: reeds weken achtereen worden oude/verlopen folders verspreid

op 05 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Voor minimaal de 4e opeenvolgende week is er bij mij een pakket (gesealde) reclamefolders afgeleverd (o.a. Dirk, Aldi, ANWB, BLokker, Kruidvat) van de week ervoor!!!
Betreft dus verlopen aanbiedingen, bijvoorbeeld Dirk t/m 3 februari terwijl het vandaag reeds 5 februari is.
Kennelijk is klagen alhier niet afdoende.

toezeggingen en beloftes zit ik niet (meer) op te wachten.

Enige wat ik verlang is normale verspreiding van folders. Dus simpelweg dat waar de opdrachtgevers de verspreiders voor betalen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 februari 2018 om 13:08 geantwoord

Geachte heer Fiets,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Spotta Klantenservice

Heeft op 06 februari 2018 om 21:51 geantwoord

Vrijblijvende toezeggingen doen, daar koop ik intussen (na meerdere malen dezelfde klacht ingediend te hebben) niets meer voor.

Alle klachten die gemeld zijn door mike2