Klacht: misleiding

picoxl op 13 augustus 2018 over Reebok in de categorie Internetshops - Sport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni een paar schoenen besteld die op dat moment bij 50% korting hadden. Nooit ontvangen en ze kwamen uiteindelijk terug bij Reebok (gaven ze later toe).
Ter compensatie een korting voucher gekregen met 20% korting en ik moest ze maar opnieuw bestellen. Tijdens de kortingsperiode bleek er echter nog maar één (te kleine) maat op voorraad te zijn, dus bestellen had geen zin. Nu korte tijd later is de kortingsperiode weer voorbij en zijn plotseling alle maten weer beschikbaar… Zelfs met de voucher moet ik nu meer betalen dan oorspronkelijk met de 50% korting. Het zijn gewoon oplichters.

Gewenste Oplossing:

Als ik de schoenen voor dezelfde prijs heb ontvangen die ik had betaald en een fatsoenlijke compensatie daarbovenop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reebok

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reebok nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door picoxl