Mijn Klacht:
Onlangs heb ik een bestelling geplaatst via de site van Reebok. De schoenen en kwestie bleken de verkeerde maat en deze zijn binnen de retour periode van 100 dagen terug gestuurd. Via de klantenservice is toegezegd dat ik een nieuwe kortingsvoucher zou ontvangen om hiermee opnieuw mijn bestelling te kunnen plaatsen en zodoende de juiste maat schoenen te kunnen bestellen. Hiervoor moesten zij wel de retourzending eerst in ontvangst nemen en dit was nog niet het geval op dit moment van bellen.
Toen, 1 week later, opnieuw gebeld naar de klantenservice met het zelfde verhaal. De retourzending was ondertussen afgehandeld en mijn geld was netjes teruggestort. Echter vertelde de medewerker ditmaal dat het niet mogelijk was een soortgelijk kortingsvoucher uit te geven omdat deze niet meer zou bestaan.
De vraag op hoe dit mogelijk is kon hij niet beantwoorden en ook een supervisor/manager kon ik niet te woord staan, dat was allemaal onmogelijk en viel niet binnen het script was hij moest volgen.
Gewenste Oplossing:
Door simpelweg een kortingsvoucher met het gelijke kortingspercentage uit te geven zou ik geholpen zijn.
