Mijn Klacht:
Half oktober heb ik schoenen bij Reebok besteld. Deze heb ik per direct teruggestuurd (te grote maat) en ik heb een ontvangstbevestiging gekregen, maar de terugstorting van het geld bleef uit. De afgelopen maanden heb ik meerdere keren naar Reebok gebeld. De eerste twee keer is mij beloofd dat ik binnen een week mijn geld terug zou ontvangen. Dit bleek tot mijn grote frustratie niet waar te zijn. De twee keer daarna heb ik telefonisch meer dan drie kwartier in de wacht gestaan zonder gehoor te krijgen. Mijn telefoonkosten zijn daardoor hoog opgelopen, het heeft me veel tijd gekost en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen.Tevens heb ik meerdere keren gemaild naar Reebok, hierop is ook geen reactie gegeven. Dit alles vind ik heel erg vervelend en niet klantvriendelijk. Ik heb recht op mijn geld en verwacht dit direct terug.
Gewenste Oplossing:
Graag wil ik het bedrag terug gestort krijgen en een vergoeding voor mijn telefoonkosten en verspeelde tijd.
