Klacht: Reclameposter

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 4/10/2017 reed ik met samen met mijn vier kleine kinderen achter een van jullie bussen aan waar een enorme poster stond van een Halloween reclame met een hele enge zombie erop.
Ik vond dit een ongepaste foto voor op een bus die in het openbare verkeer deelneemt, want mijn kinderen schrokken enorm van de poster en kon ook niet voorkomen dat ze hem zagen.
Het zou fijn zijn als de zombie zou kunnen worden veranderd in een iets minder enge personage.
Alvast bedankt,

Willeke van der Horst

Als de personage van de poster in een iets minder eng en intimiderend persoon zou veranderen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 18:48 geantwoord

Hallo Willeke81,

Reclame-uitingen op onze bussen hebben we uitbesteed aan een derde partij. Zij verwerken de advertentie-aanvragen en verzorgen de beplakking op onze bussen. Er zullen altijd reclame-uitingen zijn die mensen liever niet zien, echter is dit er niet ??n die onder de niet toegestane reclame uitingen valt.

Ik zal jouw signaal intern kenbaar maken zodat we in ieder geval kunnen laten weten wat de meningen zijn hierover.

^SH
Webcareteam Arriva