Mijn Klacht:
Sinds zondag 1 april 2018 worden de
reclamefolders voor de 2e maal niet bezorgd.
Gewenste Oplossing:
We zijn tevreden als de reclamefolders
elke week bezorgd worden.

Sinds zondag 1 april 2018 worden de
reclamefolders voor de 2e maal niet bezorgd.
We zijn tevreden als de reclamefolders
elke week bezorgd worden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 10 april 2018 om 12:41 geantwoord
Geachte mevrouw Louman,
Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta