Klacht: Reclamefolders

op 12 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag Spotta,

Bij deze wil ik te kennen geven dat ik al 8 weken geen foderpakket in plastic folie krijg op zondag of maandag. Een buurvrouw had hetzelfde probleem maar dan in de Bergstraat. ..Zij krijgt nu wel,omdat ze ook had geschreven, maar ook voor de Coehoornstraat in Arnhem,maar helaas heb nog steeds niets.
Graag zou ik voortaan ook iedere keer deze folders ontvangen!!!

Hoop op goede afloop.

Met vriendelijke groet, astrid

Gewenste Oplossing:

Als ik voortaan ook weer wekelijks het foderpakket in plastic folie ontvang ben ik blij!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 december 2017 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor de melding wij gaan dit verder oppakken met onze bezorgcoordinator richting de bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 17 februari 2018 om 18:45 geantwoord

Heb nog steeds tot nu geen reclamefolders ontvangen!!!! Heb geen ja/nee sticker op de bus....coehoornstraat arnhem wordt overgeslagen. Hoop toch eindelijk ook het parket folders te ontvangen.
Vriendelijke groet,astrid

Bericht van Spotta

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Jansen, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid.jansen65@gmail.com