Klacht: reclame te laat

op 18 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

als er reclame is, wil ik die ook wel vroeg krijgen , anders is die op of niet weer verkrijgbaar . op dinsdagavondreclame krijgen is dat echt te laat.spotta is hier een meester in . zondagmiddag reclame krijgen is super , maar dat gebeurt nooit , alleen dinsdagmiddag of avond , pfffffffffffff.

zie boven

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 december 2017 om 14:10 geantwoord

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta