Mijn Klacht:
Een reclame over de lente!
Met koeien in de wei!
En een kuiken buiten in het gras!
Verkeerde informatie naar de klant.
Plofkip in de schappen en doen alsof alles bio is.
Heel erg jammer, dat AH zo achter blijft.
Gewenste Oplossing:
Geen plofkip in de schappen.
Kiezen voor producten, die het welzijn van dieren garanderen.


