Klacht: Reclame niet te krijgen

op 22 september 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Er zijn bolcrysanten in de aanbieding voor €1,89. Ik kom donderdag om 10.30 en vraag ernaar omdat ik ze nergens zie staan
Mevrouw kijkt bij de binnengekomen vracht maar daar zitten ze niet bij.Gisteren kwamen ze ook steeds middags.Zijn ze er dan wel bij? Vraag ik. Ja ik hoop het wel. Zegt ze.Vanavond komt mijn man weer en zijn ze er weer niet. Op de vraag of ze nog binnen komen antwoord de jongen dat hij geen idee heeft. Dat hadden ze ook wel eerder kunnen vertellen dan waren we niet terug gegaa
In deze tijd van sociale media had Dirk ditook wel kunnen bekend maken. Op deze manier is het geen reclame maar misleiding.

Als ik voor zaterdag nog 5 bolcrysanten kan kopen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 23 september 2016 om 10:25 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat u mis heeft moeten grijpen naar dit product en bied hier onze excuses voor aan.
De winkels hebben op zaterdag, dinsdag en donderdag een levering gehad van de bolchrysanten, echter bleek de aanbieding een stuk populairder te zijn dan dat wij voorspeld hadden. Hierdoor waren de meeste winkels dezelfde dag al leeg met dit product. Wat betreft de donderdag werden de bolchrysanten inderdaad in de middag weer geleverd, maar na twee uur waren er al zoveel klanten gekomen dat het product alweer uitverkocht was. Helaas kunnen wij geen nieuwe levering meer regelen.
Onze inkopers nemen het feit dat dit product zo populair was zeker mee naar toekomstige aanbiedingen.

Alle klachten die gemeld zijn door Je van Buren