Klacht: reclame niet ontvangen

op 24 mei 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al weken geen reclame ontvangen, het pakketje in het plastic, waaronder het kruidvat en de Aldi. Dit geldt voor de hele buurt bongenkamp de even nummers in Aalten.

Gewenste Oplossing:

onze buurt is weer tevreden wanneer wij weer de reclame ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 mei 2018 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 juni 2018 om 09:40 geantwoord

wij hebben nog steeds NIETS ontvangen!!!!!!!! Kunt u mij zeggen waar dit aan ligt.

Bericht van Spotta

2 jaren geleden - Geachte heer mevrouw Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op. Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door pvleeming