Klacht: reclame niet ontvangen

op 24 mei 2018 over Spotta in de categorie Reclame

al weken geen reclame ontvangen, het pakketje in het plastic, waaronder het kruidvat en de Aldi. Dit geldt voor de hele buurt bongenkamp de even nummers in Aalten.

onze buurt is weer tevreden wanneer wij weer de reclame ontvangen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 mei 2018 om 11:04 geantwoord

Heeft op 02 juni 2018 om 09:40 geantwoord

wij hebben nog steeds NIETS ontvangen!!!!!!!! Kunt u mij zeggen waar dit aan ligt.

Bericht van Spotta

2 jaren geleden - Geachte heer mevrouw Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op. Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door pvleeming