Klacht: Reclame

op 17 juli 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De spullen die in de folder staan zijn in ieder geval heel vaak bij de Lidl ridderkerk niet altijd de smoes of de wagen is nog niet geweest of is niet binnen gekomen ik heb helaas geen vervoer kan ik bv met de buurvrouw me rijden naar Barendrecht die heb wel altijd alles ik zou zeggen gaat niet uitbreiden zorg eerst dat daar een goede bedrijfs leider loop die wel voldoende besteld en ga dan uitbreiden dan komt het zeker goed mvg martin voorwinde spuistraat 239 ridderkerk

Gewenste Oplossing:

Als alles er is wat in de folder staat en niet dat ze altijd maar een ander de schud geven bv de auto is nog niet gekomen of is niet geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 juli 2019 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Martin voorwinde