Klacht: Reclame

op 24 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 26 juni 2017 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat vervelend dat u heeft misgegrepen naar de actie van PepsiCo. Vraagt u in de winkel even naar de supermarktmanager. Hij zal uw klacht klantvriendelijk met u afhandelen. Uw melding breng ik alvast onder de aandacht.
Fijne dag en graag tot ziens in onze winkel.

Wat vervelend dat u heeft misgegrepen naar de actie van PepsiCo. Vraagt u in de winkel even naar de supermarktmanager. Hij zal uw klacht klantvriendelijk met u afhandelen. Uw melding breng ik alvast onder de aandacht.
Fijne dag en graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door Renejacobs