Mijn Klacht:
Ik ben van mening dat ik als eerlijke Nederlander word gediscrimineerd vanwege het feit dat ik in een bestelbus van 2015 rijd. Ondanks dat ik nog vijf jaar moet werken tot mijn pensioen, heb ik geen plannen om een nieuwe bus aan te schaffen. Het valt me op dat er veel oudere bussen rondrijden die bestuurd worden door arbeidsmigranten en Oost-Europeanen, en zij lijken geen problemen te ondervinden. Ik vind het onrechtvaardig dat ik, terwijl ik een eerlijk leven leid en hard werk, word gestraft voor het rijden in een voertuig dat 11 jaar oud is. Ik verwacht van de RDW een passende reactie en een oplossing voor deze ongelijke behandeling.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek dat alle maatregelen die nadelig zijn voor eerlijke mensen zoals ik, worden teruggedraaid, of dat er een nieuw voertuig wordt verstrekt zoals we dat hebben.

