Klacht: Rare afhandeling klacht

op 06 augustus 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze nieuwe caravan had een niet goed passend ijzeren frame op het fornuis. Hierdoor was dit niet goed schoon te maken en beschadigde het fornuis. Ook de dopjes waren niet goed en raakten na een keer schoonmaken al kwijt.
Netjes een nieuw frame gekregen maar geen dopjes. Hierover gebeld en gemaild. Kregen na veel moeite dopjes opgestuurd. Helaas de verkeerde. Ik weer gereageerd met een foto erbij. Toen kreeg ik een mail met een foto ter bevestiging juiste dopjes. Die waren juist. Bij ontvangst heb ik er 5 gekregen, terwijl er 10 op het fornuis horen. Ik vind dit niet netjes of klantvriendelijk.

Als alle dopjes geleverd zijn en we dit eindelijk kunnen afsluiten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

7 maanden geleden - Goedemorgen, zo te lezen is er iets mis gegaan, onze excuses! We maken het graag alsnog voor u in orde. Zou u ons het ordernummer van de bestelling door kunnen geven? Met vriendelijke groet, Els Electrolux Webcare

Reactie van de melder van de klacht Goossen79

7 maanden geleden - Beste Els, hartelijk dank voor uw reactie. Ik denk dat het bestelnummer het volgende is: 2074925. Het artikelnummer is: 44990000273

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:10 geantwoord

Dit is inderdaad het bestelnummer, hartelijk dank. Ik zie dat er één set dopjes aan u toe is gestuurd, dit hadden er twee moeten zijn. Ik zorg ervoor dat er nog een set aan u toe wordt gestuurd. De dopjes zult u deze week ontvangen. Als er nog vragen zijn laat het dan gerust weten!

Els
Electrolux Webcare