Klacht: Hele verkeerde diagnose

op 14 februari 2019 over Ranzijn in de categorie Dierenwinkels

We kwamen bij ranzijn doordat mijn hond zijn achterpoten strekte en trilde. ze konden niets vinden dus gaven ze maar een prik tegen misselijkheid. 2 dagen later zaten weer weer…. met dezelfde klachten, geen koorts maar wel veel pijnscheuten. Alles onderzocht en zelf aangegeven dat dat wij dachten aan maagdarm probleem. Er werd een echo gemaakt en ze zeiden dat ze prostaat ontstoken was, ze konden zijn prostaat niet voelen want hun handen waren te klein,.. wederom medicatie voor ontsteking prostaat. 3 dagen later weer gebeld en zou terug gebeld worden, dat heeft 3 uur geduurd en in die tussen tijd zijn we naar het MCD in Amsterdam gegaan want de hond had gespuugd en diarree… de arts kon geen vergrote prostaat vinden en dacht aan maag darm klachten…. naar de internist dus en wat bleek potverdorie een darmontsteking… met een scopi van zijn maag darm hele verkeerde diagnose dus … GA NEVER NOOIT NAAR RANZIJN OMDAT ZE ZO GOEDKOOP ZIJN. T KAN HET LEVEN VAN JE HOND KOSTEN. Wat mij ook op viel was dat de dierenartsen bij ranzijn wel erg jong zijn

Als ik een kostenvergoeding krijg plus dat deze instelling nagetrokken wordt want t klopt van geen kant

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ranzijn

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ranzijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sky2018