Klacht: Levert prutswerk

op 02 augustus 2020 over Rammo Tuinhout in de categorie Tuin

Slecht bedrijf met prutsers in dienst!! Ik moet helaas een ster selecteren, maar geef er liever geen. In de winkel word je vriendelijk te woord gestaan en is niets een probleem. Ik gaf aan dat ik een zwarte schutting erg mooi vond. Ik kreeg als tip dat ze ook keimcoating verkopen a 10 euro per blikje 200ml. Toen het eenmaal zo ver was dat de schutting werd geplaatst was hetzelfde blikje 4x zo duur geworden. De schutting was in eerste instantie scheef geplaatst na heel veel mailen en bellen werd het uiteindelijk rechtgezet. Daarna was de poort verkeerd ingemeten dit heeft mij opnieuw veel tijd en energie gekost om dit te laten herstellen. Vervolgens was de schutting aan de andere kant ook scheef geplaatst, maar daar was ik te laat mee. Had ik maar eerder moeten melden. Ze wilde wel een offerte opstellen om dit recht te zetten. Oftewel of ik even wilde betalen om hun prutswerk recht te zetten. Ik heb vriendelijk bedankt. Ik ga toch zeker niet betalen om weer prutswerk opgeleverd te krijgen.

Als het kosteloos wordt opgelost

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rammo Tuinhout

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rammo Tuinhout nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cheryl1902