Klacht: ramadan

op 18 mei 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

als dagelijks bezoeker van ah kronenburg arnhem,erger ik mij aan de ramadan displays,waarom moet dit wij wonen in NEDERLAND,en ah komt met, iedereen is welkom in ah en dat is ook zo,maar ik zie niets wat met feestdagen van andere landen te maken heeft,chinees nieuwjaar of poolse feestdagen of deense of franse etc.etc.etc.als ah zegt iedereen dan denk ik niet dat het zo is ,de zwarte pieten moesten weg want dat is beledigend en ah staat voorop, dat er ook mensen zijn die het wel leuk vinden dat doet er niet toe,het woord kerst of paasstol is feeststol geworden negerzoen mag ook niet,maar ik hoor niemand over blanke vla ,zigeunersaus,jodenkoeken etc.naar mijn mening laat ah zich te veel meeslepen in die gekte en vergeet zijn autochtone medemens als ik u was zou ik albert heijn ook een andere naam geven voor het geval de allochtone medemens het niet kan uitspreken,en die mensen toch het gros zijn van de omzet van ah ik ben me ervan bewust dat ik niet ga over het beleid van ah ik ben slechts een klant van ah die zich onderhand niet echt meer thuisvoelt in ah en voortaan maar een ander supermarkt neemt,een die zich meer op het autochtone volk richt, maar dat zal wel weer rasistisch zijn jolanda gerritsen

niet meer

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mathilde69