Klacht: Ralph Lauren Midnight Romance parfum geeft vlekken bij stroboscooplicht

op 20 februari 2018 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Voor de feestdagen had ik mijn moeder de geur Midnight Romance van Ralph Lauren (Eau de Parfum Spray 30 ml) gegeven. Op 14 februari kwamen we zoals ieder jaar bij elkaar (mijn moeder, broer, ikzelf en aanhang) om de verjaardag van mijn overleden broertje te herdenken.
Dit jaar had mijn moeder gekozen voor de bowlingbaan (waar mijn broertje al eens eerder zijn verjaardag had gevierd). Het viel mijn moeder al snel op dat er vlekken op haar trui zaten. Ze schaamde zich ervoor, al ruikend aan haar trui kwam ze erachter dat het de parfum was. Zelf ben ik heel gek op het merk Ralph Lauren, dus ik heb meerdere spullen van Ralph Lauren. Alleen na deze ervaring kan ik met zekerheid zeggen dat ik deze parfum niet meer zal kopen.
Mijn moeder had geen goedkoop truitje aan dus daar kan het niet aan liggen. Het ligt ook zeker niet aan ICI Paris, maar naar mijn idee aan een toevoeging die in de parfum zit en oplicht (als zijnde vlek) bij stroboscooplicht (of blacklight hoe je het maar wilt noemen). In de bijlage een foto van de vlekken op mijn moeders trui.

Zou graag mijn geld terug willen ontvangen. Het bonnetje heb ik niet meer, maar het bedrag was rond de 50 euro. Het flesje kan ik wel als bewijs naar u opsturen. Mocht dat wenselijk zijn, laat het me dan even weten. Hartelijke groeten, Rachel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvdwaal