Mijn Klacht:
Vandaag bezocht ik de ICI Paris XL in Wageningen, waar ik regelmatig kom. Helaas heb ik een zeer onaangename ervaring gehad met een onvriendelijke medewerkster. Ze was kortaf en leek niet geïnteresseerd in klantvriendelijkheid, wat een schril contrast vormt met de service die ik eerder heb ervaren. Daarnaast heb ik een Dior parfum gekocht, maar mijn kaart die ik in mei moest inleveren, werd niet geaccepteerd. Dit terwijl ik vorige week bij een andere vestiging met een vriendin was, waar haar verlopen tegoedbon wel werd geaccepteerd. Deze inconsistentie is erg frustrerend.
Gewenste Oplossing:
Ik zie geen oplossing, maar ik vind het belangrijk om deze ervaring te delen.


